Preparazione è prucessu di pruduzzione di a macchina di tazza di carta

Macchina di tazza di carta"> Chì preparazione aghju bisognu di fà prima di inizià a macchina di tazza di carta ?

Macchina di tazza di carta 

1. Dopu chì u travagliu preparatori hè finitu, quandu u mutore hè prupostu, duvete gridà "Power on".Pudete solu suggerisce u mutore quandu ùn ci hè micca risposta.(Questu hè per impedisce à l'operatore di esse invisibili quandu u meccanicu ripara da u latu oppostu o daretu à a macchina, chì pò causà accidenti di sicurezza innecessarii).

2. Verificate cù cura u statutu di u funziunamentu di a macchina, pigliate una tazza per verificà l'effettu di ligame di a tazza di carta, preriscaldamentu, calore principale, s'ellu ci hè giallu à u knurling, è danni à a tazza di carta.

3. Verificate l'effettu di u ligame di u locu di ligame, s'ellu ci hè una mala cundizione diretta, a forza di ligame di u fondu di a tazza è u ligame hè adattatu per strappare è tira, è s'ellu ùn ci hè micca tiratu direttamente, a tazza hè suspettata. per esse in fuga.A prova di l'acqua hè a siguenti: permette.

4. Duranti u funziunamentu nurmali, s'è tù trova o sente chì a macchina hè anormali, alzà u corpu di tazza prima, è tandu ferma a macchina à verificà dopu à l 'ultimu tazza hè statu knurled.

5. Quandu a macchina hè attivata da u principiu, quandu a macchina hè fermata inaspettatamente per un bellu pezzu in u mità, pigliate u quartu è u quintu pezzu di u grande piattu, è verificate s'ellu i pezzi knurled sò bonded.

6. Durante a pruduzzione nurmale, l'operatore di a macchina di tazza di carta deve esse attentu à e cundizioni di furmazione di a bocca di a tazza, u corpu di a tazza è u fondu di a tazza in ogni mumentu, è verificate l'aderenza è l'aspettu standard di i tazzi à tempu o cuntrollanu unu. da unu.

7. Quandu u persunale si cuncentra nantu à u funziunamentu è trova chì ci hè un sonu anormali o u fondu di a tazza ùn hè micca bè furmata, anu da firmà immediatamente a macchina per verificà, è evite micca di pruvucà una perdita più grande.

8. L'operatori deve esse attenti è rispunsevuli in u prucessu di produzzione, è pruvate i tazzi pruduciutu da elli stessi cù l'acqua fogera una volta à l'ora, 8 cups ogni volta.

9. Prima chì l'operatore sigilla u cartone, duverebbe campionà u numeru di picculi pacchetti.Dopu chì l'ispezione hè curretta, tagliate u certificatu di u produttu o u disegnu di u produttu è incollà nantu à l'angulu superiore drittu di u latu manca di u cartone, è compie u numeru di travagliu, a data di produzzione, è infine i scatuli sigillati sò accatastati in u locu. postu designatu.

Chì ghjè u prucessu tutale di umacchina di tazza di cartaproducendo bicchieri di carta?Da a carta di basa à i tazzi di carta di imballaggio, i seguenti prucessi sò prima realizati:

 macchina di ciotola di carta

1. Film laminatu PE: Mettite a film PE nantu à a carta di basa (paperu biancu) cù un laminatore.A carta da una parte di a film laminata hè chjamata carta laminata PE unilaterale;u film laminatu da i dui lati hè chjamatu carta laminata PE doppia faccia.

2. Slicing: A slitting machine divide a carta laminata in carta rettangulare (muro di tazza di carta) è net (fondu di tazza di carta).

3. Stampa: Aduprate una macchina di stampa tipografica per stampà diverse stampe nantu à carta rettangulare.

4. Die-cutting: Utilizendu una macchina di corrugazione piatta è una macchina di taglio (cunnisciutu cumunamenti com'è una macchina fustellatrice), a carta cù gràfiche eccezziunali hè tagliata in tazzi in forma di carta.

5. Forming: L'operatore solu bisognu di mette a tazza di carta di fan è a carta di fondu di a tazza in u portu di alimentazione di a macchina di furmazione di tazza di carta.A macchina formatrice di tazza di carta pò alimenta automaticamente, sigilla è lavate u fondu, è automaticamente forma a carta.Varie dimensioni di tazzi di carta.Tuttu u prucessu pò esse facilmente operatu da una sola persona.

6. Imballaggio: Sigillate cù sacchetti di plastica per fà tazzi di carta squisiti, poi imballate in un cartone.

U sopra hè tuttu u prucessu.I clienti cun investimentu iniziale in casa o bassu ponu cumprà carta rivestita in PE unilaterale o doppia faccia pronta da un fornitore di carta laminata PE.A maiò parte di i fabricatori di carta laminata PE offrenu servizii di stampa è fustellatura.Se i pruduttori di carta ùn li furnisce micca, ponu truvà pruduttori di stampa è tazzi di carta tagliati.

Avà, cù l'eccezzioni di i grandi pruduttori chì finiscinu tutti i prucessi in modu indipendenti, a maiò parte di i finanziatori anu trattatu cù u prucessu di stampa è di taglio in u principiu.A ghjente pò riduce l'investimentu iniziale;u prucessu di stampa hè assai prufessiunale, è a qualità hè garantita da una fabbrica di stampa prufessiunale;a vitezza di pruduzzione di a macchina di corrugazione piatta di a stampa pò currisponde à i quattru macchine di forma di tazza di carta.Altrimenti, u dispusitivu serà inattivu.Dunque, ricumandemu chì u finanziatore iniziale pò fà solu u prucessu di mudificazione è affidate u prucessu precedente à un fabricatore di materiale di carta vicinu.U costu di sti prucessi hè solu menu di 1/20 di u prezzu di vendita, chì basicamente ùn hà micca impattu nantu à i prufitti.


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022