Applicazione di a macchina di ciotola di carta in l'industria

Macchina di ciotola di cartahè apparsu solu in l'ultimi anni, soprattuttu in certi di i più utilizati in a vita di ogni ghjornu, macchina di tazza di carta è altri equipaghji cunnessi, sti equipaghji travaglianu in u listessu principiu, sò à aduprà carta cum'è materiali, certi cose usanu plastica cum'è materie prime di fabricazione. .A ciotola di carta fatta da a macchina di ciotola di carta hà esigenze abbastanza elevate, chì necessitanu chì i materiali di fabricazione di ciotola di carta sò assolutamente sanitarie è sicure, è a prova di umidità, a prova di umidità, insulazione di temperatura, preservazione di u calore.Macchina di ciotola di carta Per fà diverse forme di ciotole di carta, ci vole à rimpiazzà diversi muffa.

Macchina di ciotola di carta

Alcune ciotole di carta,tazze di carta, tazzi di plastica è altri prudutti cumprati nantu à u mercatu sò fatti da a macchina di ciotola di carta.Perchè a folla hè larga è u mercatu hè grande, a cumpetizione in l'industria di a fabricazione di e macchine di ciotola di carta hè estremamente feroce, avemu bisognu di assicurà l'igiene di i prudutti quandu si compra ciotole di carta!
A ciotola di carta prodotta da a macchina di ciotola di carta pò esse rivestita di plastica, resistente à a temperatura sopra i 90 ℃, è ancu l'acqua di fioritura.
I tazzi di carta sò carattarizati da a sicurità, l'igiene, u lume è cunvene.Lochi publichi, ristoranti, ristoranti ponu esse usatu, sò articuli dispunibuli.
Dapoi l'avventu di i tavulini di carta, hè diventatu rapidamente a tavola verde più vibrante in u 21u seculu.Catena cum'è McDonald's, KFC, Coca Cola, Pepsi è diversi prudutti di noodle instantani tutti usanu ciotole di carta dispunibile.


Tempu di Postu: Mar-06-2023