Una breve introduzione à una macchina di tazza di carta d'alta velocità

Macchina di tazza di carta à alta velocitàhà alta efficienza è vitezza massima di 150 / min;u sistema di lubrificazione iniezione d'oliu per assicurà un funziunamentu normale è stabile à longu andà di l'equipaggiu pò guarantisci cumplettamente a macchina di tazza di carta d'alta velocità per u funziunamentu d'alta velocità.Introduzione di a macchina di tazza di carta à alta velocità:

tazza di carta 3

1. unica macchina alta efficienza di pruduzzioni, sin'à 150 / minutu.

2. fit ultrasonic, migliurà a vitezza di crescita è a qualità di u produttu.

3.U carta à u fondu di a tazza hè servo driven, cù stabilità è alta precisione, è a tazza finita senza prublema di fuga.

4.high pricisioni cilindrica cam drive dispusitivu cù u sistema di trasmissioni gear, à assicurà u travagliu pricisu di ogni stazione.U sistema di seguimentu servo cuntrolla a consegna di carta di basa per salvà efficacemente a carta di basa.

5. A funzione di a macchina hè cuntrullata da l'interfaccia omu-macchina è u sistema PLC.Cù paràmetri apprupriati, cunti automaticu di tazza di carta è tavule di cullizzioni ponu esse usatu invece di operazione manuale.7.U sistema di cullizzioni di tazza umanizatu rende a cullizzioni di tazza è l'imballa più intelligenti.

 


Tempu di post: 20-mar-2023