Chì sò i vantaghji di una macchina di ciotola di carta d'alta velocità?

Macchina di ciotola di cartahè una macchina usata per fà una ciotola di carta, ùn solu pò pruduce una ciotola di carta dispunibile, ma ancu pò pruduce una ciotola di carta plastica, cum'è una ciotola di carta istantanea, una ciotola di plastica, una tazza di tè di latte è cusì.Macchina di ciotola di cartaprucessu sèmplice è facile à upirari, è alta efficienza.Ancu s'è a macchina ciotola di carta à u centru cummerciale per trattà cù a cunvenzione di a quistione, ma assai persone sò nantu à a tazza di carta di a sicurità di dubbitu.A sicurezza di l'imballaggio di l'alimentu hè sempre stata una questione di grande preoccupazione per i cunsumatori, è l'esposizione in Internet di l'imballu di a ciotola di carta hà rilevatu chì l'internu di l'incidentu hè pienu di fluorescenza, chì i cunsumatori anu ancu più vergogna.Allora a nostra cumpagnia hè quì per dì, ùn vi preoccupate, i nostri beni degne di a vostra fiducia.

Ciotola di carta 3

 

Macchina di ciotola di carta à alta velocitàda una stampatura indipendente di ciotola di carta finita una volta, hè a macchina originale di Paper Bowl à doppia discu basata nantu à merchenzie di qualità migliorata, layout di un discu di l'equipaggiu.A macchina di tazza di carta d'alta velocità poi ottimiseghja u layout di trasmissione, distribuisce razionalmente u muvimentu indipendente di ogni assemblea di funzione, riduce l'usura di a macchina in u grande muvimentu di inerzia, selezziunà u monitoraghju fotoelettricu di difetti di tutta a gamma, è poi avanza a funzione di l'equipaggiu. , ghjunghje à un funziunamentu veloce è liscia.Dopu avè finitu u prublema è piantà a macchina nantu à a so propria iniziativa, l'intensità di u travagliu di i travagliadori hè stata ridutta à u massimu, è a sicurità è a stabilità di l'equipaggiu hè stata migliurata.Dopu avè simplificatu u prucessu di fà tazzi, alimentazione di carta, legame, alimentazione di fondu, alimentazione di tazza, riscaldamentu, rotulamentu di fondu, zigrillatura è corrugazione, scaricate u conte attivu da una finitura turntable, u più adattatu per l'altezza di 60-110 di a tazza di carta. moldura.

 

Ciotola di carta 4

Vantaggi di a macchina high-vitezza ciotola di carta: 1. Pianificazione di selezziunà u riscaldatore Swiss leister.Prima di mandà u fondu di a tazza à u moldu dopu à u riscaldamentu, dopu mandà u fondu di a tazza, migliurà l'effettu di riscaldamentu, per assicurà a qualità knurled.2. Open indexing cam cylindrique è pusizziunamentu hè utilizatu in a pianificazione, chì hà una grande inerzia per resiste à u muvimentu di a tavola rotativa.3. Prucessu tutale otticu tracking fault sistema di surviglianza shutdown per fà tazza.


Tempu di Postu: Mar-14-2023